november 2013

Black Friday

I natt var vi på shopping. Vi reiste til Dolphin mall ca kl 23, og reiste vidare til Aventura Mall rundt kl 04. Eg og Ida var på langt nær ferdige på Dolphin, men me måtte fylje resten til neste st...

ikkje så mykje

Hei! Det er noken daga sida forrige innlegg, men det har ikkje skjedd så altfor mykje her dei siste dagane. Vi har vert på skulen og jobba med oppgåva vår om eit valgfritt tema som vi skal skrive 1...

New York

Då var helga mi i New York over for denne gang - MEN eg kjem garantert igjen ein anna gang. Eg elska byen allerede, etter 2 daga. Nestegang kjem eg nok når det er litt varmare i lufta enn 6 minusgr...

Første del av lørdagen

Eg, Manon og Charlotte reiste frå hotellet i dag tidlig kl 10 slik at vi skulle få gjort mest mulig. Vi starta med å reise til Bryan Park. Det e ein utrulig søt og liten park, ikkje langt ifrå hote...

New york

Då vart første dag av 3 avslutta med biff på HardRock Café! Nydelig mat! Vi tenke på å reise tilbake i mårra på HardRock, sidan dei fleste "fin-restaurant'a" har aldersgrense 21 etter ei viss tid p...

Dagen i morgon

DÅ var det gjort. Eg har då booka tur til New York sammen med Alex, Aurore, Manon og Charlotte denne helga. Eg og Alex tar eit litt seinare fly enn resten, og Alex skal bu på eit anna hotell enn os...

Det siste

I går var vi på Automatic igjen. Noke vi i grunn er kvar tirsdag sammen med nesten heile resten av EF. Noke som resultera i ein ikkje like glansfull dag i dag når eg begynna på skulen kl 08:15. MEN...

Miami Seaquarium

I går reiste eg, Ida, Aurore, Manon og Charlotte på "Miami Seaquarium". Det var overraskande kjekt! Vi hadde strålande sol og vi fekk sjå på to av show'a som var. Vi såg først delfin-show, før vi r...

Key West

Lørdag reiste eg og Ida sammen med noken andre frå skulen til Key West. Her ligge USA's sørligaste punkt. Vi var leie av å ikkje vere med på noke spesielt - og Alex reiste til Bahamas på cruise til...

Wakeboarding

Som eg fortalte tidligare så har vi vert på wakeboard. Vi meldte oss opp slik at vi reiste sammen med ei gruppe til ein vann-park, der ein står på eit trekk som går rundt og rundt. Vi kunne velge m...

Dårlig vær

På tirsdag var vi ute igjen. Utrulig kjekt med mange fra skulen som reiste på samme uteplass. Det som er så greit med denne nattklubben er at ein kun treng EF-iden sin, så kjem ein inn. Det har ikk...

Neal is Back

Da var den vesle bebisen min komme tilbake til meg. Finally! Så no blir det i grunn berre posting av bilder som eg har tatt hittil. Eg starta med bildene eg tok når vi reiste på stranda i dag etter...

Miami hurricanes

I går gjorde vi noke utrulig kjekt - vi dro på fotballkamp! Det var ein opplevelse som heilt klart var eit must å få med seg. Stemninga, folket og tradisjonane når det er heimekamp er heilt utrulig...

Mansion

I går kveld reiste eg, Ida, Alex, Karoline og Sara ut for å oppleve Miami sitt night life. Kvelden starta på stranda og forflytta seg vidare i taxi til ein nattklubb som heite "Mansion". Der vart v...

Stranda

I dag hadde vi skule tidlig på dagen, så når vi var ferdige kl 13 var det rett på stranda til sola gikk ned. Funfun! Kanskje eg til og med får litt farge i løpet av dei 6 vekene eg er her? Får vent...

City tour

I dag var første dag av opphaldet vårt offisielt i gang. Alle "nykomlingane" som begynna samtidig med oss skulle møte i lobbyen på skulen og skrive under diverse papir, før vi "sign up" for eit Cit...

Då e vi i gang

Då har eg og Ida komme oss på plass på EF. Vi dela rom med ei fransk jente og har utsikt på motsatt side av stranda. Til tross for at det e på denna sida vegen går, så kan vi ikkje akkurat klage! ...

Off we go

Da har eg og Ida satt oss godt til rette på Flesland og venta no berre på at check in skal opne. Vi har hatt eit fantastisk døgn i Bergen hos snillaste Arlen og Amanda som har latt oss få overnatte...